Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 56/23) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to upisom u Knjigu prigovora koja se nalazi u poslovnom prostoru te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
IME I PREZIME: LARUS POKLONI, OBRT ZA TRG. I USLUGE
ADRESA: PROZOR 214 A
MJESTO: 53220 OTOČAC
Ili na
e-mail adresu: [email protected]
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
NAČIN PLAĆANJA:
- Virmanski
- Pouzećem