Unesite pojam

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 56/23) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to upisom u Knjigu prigovora koja se nalazi u poslovnom prostoru te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

IME I PREZIME: LARUS POKLONI, OBRT ZA TRG. I USLUGE

ADRESA: PROZOR 214 A

MJESTO: 53220 OTOČAC

Ili na

e-mail adresu: [email protected]

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

NAČIN PLAĆANJA:

  • Virmanski
  • Pouzećem